21 Kasım 2009 Cumartesi

Patlican sevenler icin!

Patlican patlican olali boyle citir olmamisti. Ben yemesine bayiliyorum, hatta yedim nerdeyse biticekken aklima geldi resim cekip eklemek, o anda ise ancak bi cay tabagina sigacak kadar kalmisti.

Bu tarifi kayin validem Nuran annemden ogrendim yazin yapmis yemis ve tadina doyamamistik. Tabii baskasinin elinden yemek daha bi lezzet veriyor!

Mutlaka deneyip yemeli o patlican sevenler!!!















Tarif cok basit:
  1.  Patlicani dilim dilim kes (1cm gibi)
  2.  Kaynar suya at haslansin
  3. Suyu iyice suzgecte suzuldukten sonra
  4. Misir ununa bandir. Her iki tarafinida
  5. Sicak yagda kizart
  6. Onceden hazirlanmis sarimsakli yogurt a bandira bandira sicakken ve citir iken ye afiyetle. :)
  7.  
     
    Ekleyen AA

2 yorum:

  1. bu tarifi bende yapıyorum
    tadını çok seviyorum
    tşkler

    YanıtlaSil
  2. tarifiniz gerçekten de denenmeye değer görünüyor. diyelim ki güzel olmadı. boş ver çöpe atarsın gider... zaten müsrifliği seven bir kişiliğim vardır. bir de tabağın çay tabağı olduğunu söylemenize gerek yoktu. hiç belli olmuyor çünkü.
    hamiş: kayınvalide birleşik yazılır.

    YanıtlaSil

cretsizSayac.com kodu baslangici-->
hit counters