23 Kasım 2011 Çarşamba

çikolata soslu kek(toz)

keki yapmaya başlamadan önce kakao nun olduğundan emindim yumurta ve şekeri çırptıktan sonra tüm dolapları aradığım halde bulamaadım keki illa kakolu yapacağım ya hemen alternatif olarak kakaolu puding aradımm ama o da kalmamış evde kakaolu puding yok ama çikolata sosu var güzel olmasını umud ederek yaptımm kakao yerine toz olarak sosu döktüm un miktartınıda azalttım ve sonuççç her tadanın beğendiği bir lezzet oldu ...........

 malzemeler
3 yumurta
1 su bard şeker
1 su bard süt
1 su bard  2 parmak eksik sıvıyağ
1 paket dr oetker çikolata sosu toz olarak
2 su bar un
1 paket kabartma tozu
yapılışı
şeker ve yumurtayı 5 dak mikserle çırpın kalan malzemeyi sırasıyla ilave edin ve karıştırın 180 derece önceden ısıtılmış fırında 40 45 dak pişirin
afiyet olsun
not= dün sabah apartman çıkışı karşılaştığım manzara............ yapraklar yeri kaplamıştııı bu güzelliği sizlerde görün istedim.......bu fotoğrafın adı sonbaharı uğurlarkennn olsun
sevgiyle.............

13 yorum:

  1. :)))
    manzara harika !!
    kekde güzell
    fakar inanırmısım ! ? ben öyle bir çikolata tozu olduğunu bilmiyordum :=))
    benim raflardaki paket bilgim neredeyse 0 :)

    afiyetler olsun çok sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. tşkler nunu
    cıkolata sosunu emınım bılıyorsundur marketlerde pudinglerin yanında olur acaba benmi güzel yazamadım ((((

    YanıtlaSil
  3. ellerinize sağlık bu arada Ankara da sonbahar ne güzelmiş

    YanıtlaSil
  4. Nasılda lezzet vermiştir keke çikolata sosu..
    Ellerine sağlık.
    Nefiss görünüyor.

    YanıtlaSil
  5. SEN BİR DUAYYENSİN...

    SAYIN ANNEBAL BEN SİZDEN TORTORİLLO MAKARNA SALATASINI BEKLİYORUM...

    YanıtlaSil
  6. tskler sevgili rabia
    makarnanın yazılışı için tşk ederımm=))

    YanıtlaSil
  7. Gelibolu17'nin hazırladığı "Çay,Kahve Bahane" etkinliğine 30 KASIM-14 ARALIK tarihleri arasında http://yesilmutfaktantarifler.blogspot.com/ yani ben ev sahibeliği yapacağım... Bildiğiniz gibi çay kahve bahanedir çoğu zaman,dostlarla,arkadaşlarla,dertleşmek,görüşmek için.bir çoğumuz sevdiğimiz bir arkadaşımıza ziyarete giderken "hadi çayı koy" geliyorum diye gideriz,yada müsaitsen "sabah kahvesine geleceğim" deriz... Çünkü o sohbet muhabbet kuru kuruya olmaz,tamam tatlı dil güler yüzde gereklidir,hatta suratı sirke satan bir ev sahibi size bal baklavada ikram etse orda çok kalmak istemezsiniz öyle değilmi,ordan ayrılmak için sabırsızlanırsınız.... “Allah’a ve âhiret gününe iman eden kimse misafirine ikram etsin. Allah’a ve âhiret gününe iman eden kimse akrabasına iyilik etsin. Allah’a ve âhiret gününe iman eden kimse ya faydalı söz söylesin veya sussun!” Muhammed Mustafa (s.a.v) Ve yukarıdaki güzel hadis-i şerifi sizlerle paylaşıp,evlerinize gelen misafirlerinize,eşinize,çocuklarınıza,yada bu dünya hanesinde en güzel misafir benim deyipte kendiniz için hazırlamış olduğunuz birbirinden güzel tariflerinizi,ikramlarınızı sayfalarınızdan almaya geleceğiz :) Tariflerinize "çay,kahve bahane" etkinliği için yeşil mutfak (Özlem) a gönderiyorum yazıp bana haber verirseniz,büyük bir zevkle gelip tariflerinizi alıp http://yesilmutfaktantarifler.blogspot.com/ adresimde yayınlayacağım Son olarak arkadaşlar,her zamanki gibi etkinliğimize herkes davetlidir,(lütfen davetiye götüremediğimiz arkadaşlarımız kırılmasınlar)

    YanıtlaSil
  8. iste bu arkadasim evde malzeme kalmamis ve onun yerine ne koyabilirim sistemi.guzel bir kek olmus belli hemen bugun yapiyorum insallah, see you ikra

    YanıtlaSil
  9. manzara tek kelimeyle harikaaaa resim cekmede ev hanimliginda annelikde arkadaslikta ablalikta bitanesin..bir insan bu kadar ozellik olunabiliyormus?olunabiliyormus...oda benim candotum olmus.seni coook ozledim.

    YanıtlaSil
  10. tskler kevser artık yorum yazmıyorsun ya tıklamıyorsun sanıyordummm==)

    tskler ikra abla...simdiden afiyet olsun

    YanıtlaSil
  11. ellerine sağlık sevgili arkadaşım

    YanıtlaSil
  12. Aynı şeyi ben de yaşadım. Kek güzel olmuştu. Bugün de çikolata sosu ile mozaik pasta yaptım. Bakalım bu da güzel olacak mı? :-) merakla beklerken internette bir arama yapayım dedim, yalnız olmadığımı görünce rahatladım :-D

    YanıtlaSil

cretsizSayac.com kodu baslangici-->
hit counters