21 Aralık 2011 Çarşamba

Browni kurabiye

ankara hala mevsimine karar verememiş durumda aralık bitiyor ama hala kar yağmadı( bu en çok kızım berra yı üzüyor büyük heyecanla kar yağmasını bekliyor...hoş kış gelmedi diyorum ama sabah saatlerinde işe giden ankara lılara sormak lazım =) ben sıcacık evimde otururken kış belki bana gelmemiştir.....annebal ankara hava durumunu sundu=)))))
tarife gelirsek muhteşem lezzetli masadan geliyor dilek ablanın tarifi ben kurabiye sevmem ama sonradan ilave edilen şurubu ile kurabiye olmaktan çıkıp yumuşacık brownilere dönüşüyor.....
bu tarifi cay kahve bahane etkinligine ev sahipliği yapan http://anneminkiziyim.blogspot.com/ a gönderiyorum.....
malzemeler
1 paket yumuşak margarin
1 çay bard sıvıyağ
2 yumurta
2 kahve fincanı şeker
3 çorba kaşığı kakao
2 çorba kaşığı damla çikolata
aldığı kadar un
kabartma tozu
vanilya
sosu için,
1.5 su bard süt
1.5 su bard şeker
süt ve şekeri kaynatın,
süslemek için hindistan cevizi
yapılışı
margarini ve şekeri çırpın kalan malzemeyi sırasıyla ilave ederek hamur yapın önceden ısıtılmış fırında 180 derece de yaklaşık yarım saat pişirin
sosu için süt ve şekeri bir taşım kaynatın   kurabiyeler piştikten sonra ılıyan sosa batırıp hindistan cevizi serpilmiş tepsiye dizin ve h.cevizine bulayın.
not kurabiyeler soğuk sos ılık olcak.
afiyet bal şeker olsun

14 yorum:

  1. çok güzel çok hoş, pek lezzetli oluyo ben de yapıyorum. ellerine sağlık.

    Kahve Dükkanı

    YanıtlaSil
  2. bloğum çok yeni ve bende ilk defa katıldım buluşmaya:) bundan sonraki buluşmalarda bir çok arkadaşıma haber vereceğim inşallh.görüşmek dileğiyle sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. kar yağınca çocuklar nasıl da mutlu oluyor:)
    bu kurabiyeler nefis oluyor, ben de yapmıştım, eklenmeyi bekliyor. Dilek Hanımın ellerine sağlık, sevgiler...

    YanıtlaSil
  4. Selamlar adkadaşım,öncelikle dilek hanımın elldrine sağlık kurabiyeler nefis görünüyor. Eee yiyenlere afiyet şeker olsun.
    ankarada olmanada ayrıca çok ssvindim,bir dahaki buluşmada + bir kişi :)
    sevgilerimi bırakıyorum.

    YanıtlaSil
  5. Merhabalar canım, Almanya ya da daha kıi gelmedi, kızın gibi bizlerde merakla bekliyoruz çünkü geçen yıl kış bir geldi pir geldi::))
    Dilek hanımın ve sizin ellerinize emeklerinize sağlık, nefis bir tarif olmuş.
    Nefis tariflerden gene beklerim, sevgiler....

    YanıtlaSil
  6. ye bizi ye bizi diyorlar.elleerine sağlık canım...

    YanıtlaSil
  7. Canım ellerine sağlık çok güzel görünüyorlar. Bloğumda senin için bir ödülüm var uğrarsan sevinirim.

    YanıtlaSil
  8. Bende deniyim, noel bayrami icin biraz da komsularima ikram ederim, noel ve yilbasi kardlari veriorlar bende onlara tali yapip veriyim...., peki neyi andiriyor bu kurabiyenin en yakin baska hangi tatliya meseela....

    YanıtlaSil
  9. Ayrica, soylemeden gecmiyim, senin visneli cheesecake ve poaca tarifini yemek dersinde yaptik, ogrenciler cok begendiler....

    YanıtlaSil
  10. tüm güzel yorumlarınız için tskler.....
    sevgili ayse bu tad nasıl tarif edilir ki yumuşak kek gibi ama kakosu hissedilir derecede ....truff un yumuşağıda diyebiliriz.... lutfen yap ve sonra neye benzediğini yaz=)

    YanıtlaSil
  11. Merhaba Emine. ziyaretin ve yorumun için teşekkür ederim;) bende yarın biraz farklı bir brownie kurabiye yapacağım. Eline sağlık sevgiler

    YanıtlaSil
  12. ben de istiyorum bunlardan.Ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  13. neden her kakaolu ve güzel görünen şeylerin üstünde hindistan cevizi war :S

    YanıtlaSil
  14. ==)))) sayın nmtl h.cevizini sevmemek senin suçun deyil.... suç benim .....maxalternatiflerle görüntülemeye calısağım
    sevgiler.....

    YanıtlaSil

cretsizSayac.com kodu baslangici-->
hit counters