28 Nisan 2012 Cumartesi

kakao soslu cheese kek

uzun kış günlerinden sonra güneş evimde gönlümde ......ama gönlümdeki güneşin coşkusu nerde acep...bi  mahmurluk bi amannnn sendecilik bi boşvermişlik.....hepsi bende mevcut....sabahın 7 sinde kalkıp koşa koşa açtığım blogumu bile günde 2 kez tıklarsam brawo bana.....bahardan diyorumm mevsim değişikliği diyorum ananem diyorum ......diyorumda diyorummm bahane bol yane.....tüm bunlara rağmen yazmaktan çok üşendiğim ....ama yerken çokkkkk beğendiğim bir tarifle burdayım.....
malzemeler
1,5 paket eti burçak
2 yemek kaşığı yumuşak tereyağ
24 cm lik kelepçeli kalıba yağlı kağıdı döşeyin tabanına robotta çektiğiniz burçak ve tereyağını bastırarak yerleştirin buzdolabına koyun
keki
2 paket pınar labne
200 ml pınar krema
1 su bard tozşeker
2 çorbackaşığı un
1 çorba kaşığı mısır nişastası
1 paket vanilya
1 limon kabuğu rendesi
3 yumurta
 malzemeleri sırasıyla ekleyerek karıştırın yumurtaları teker teker ekleyerek çırpın biküvili karışımın üzerine döküp 200 derece fırında 1 saate yakın pişirin son 10 dakikasında dereceyi 150 yapın keki pişirirken fırına sıcak su dolu bir kap koyarak pişirin
üst sosu
1 paket pınar kremayı tencerede 3 çorba kaşığı damla çikolata ve 1 çorba kaşığı şekerle eriyene kadar
pişirin soğuk kekin üzerine ılıyan sosu dökün ....

bu lezzetlı tarifi http://pasasofram.blogspot.com
74."Porselen demlik çay saati etkinliği ne gönderiyorummm



 

bakarken gülümsediğim bu foto eymene ait 3 bacı kahvaltı ediyoruz ama eymenin istekleri bitmiyor kolundaki balona rağmen  ....yerlere yatıp aglayarak dediğini yaptırmak isteyen eymene karşı kahvaltıya devam eden 3 bacı=)))))

7 yorum:

  1. Bu kek çok güzel olmuş ellerıne saglık,bebişin haline bende çok güldüm,çocuklar ve bitmeyen istekleri.

    YanıtlaSil
  2. cok tsk.ler tarif icin arkadasim ellerine saglik, yine beklerim.
    Cocuklar kendilerininde varliklarini belirtmek icin herbir careye vuruyorlar Eymende bir yöntem bulmus ama yazik basarili olamamis:))

    YanıtlaSil
  3. Canimmm balli kadin, derim ya hep Ben sana gorusemedik baya bi zamandir biliyorum ama ,gonlumdeki yerin hep ayrilmis duruyor .Bu paylasima yorum yapmadan gecemicem iste budur gercek meslek aski herseye ragmen belki uzuntulere kasvetlere huzun coken yuregine ragmen paylasmaktasin herdaim paylasmak senin formulun en zor anlarda bile mutlu olabilecek bisey bulursun ya sarilirsin ya hayata simsiki hep boyle ol balanne Ben hep derim ya balaanne senden ogrencegimiz cooook sey var seni seviyorum sevgilerimle melegin......

    YanıtlaSil
  4. Pasta harika görünüyor. Çocuğa da yazık ama yaaa... :)

    YanıtlaSil
  5. Bal annem ;
    ellerıne sağlık..
    Umarım her sey yolundadır yasamın da ve olmasını temennı ederım..
    Her sey gonlunce olsun.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  6. Selam balanne sana bir ödülüm var, beni ziyaret etmeni bekliyorum.

    Hoşçakal.

    YanıtlaSil
  7. Merhaba,
    Cheesecake şahane görünüyor, ellerinize sağlık.Sevgilerimle:)

    YanıtlaSil

cretsizSayac.com kodu baslangici-->
hit counters