18 Haziran 2012 Pazartesi

tavuklu börek

4 çocuklu annebalın eğitim dönemi tatile girdi tüm okullarla beraber.....4 çocukla 120 metrekarelik evde nasıl uyum içinde yaşanır???? 2 ergen çocuğa nasıl davranılmalıdır?????çocuklara kalıcı kardeş sevgisi nasıl aşılanır????? evde kendini gösterme çabası içinde olan çocuğa nasıl yaklaşılmalıdır????? vs vs vs

bu soruların sonu yokk  okul varken herkeste bir ders telaşı varken kimse kimseye batmıyor.....ama dersler bitmiş yaz rehaveti tüm evi sarmışken herkesin yaptığı birbirine batıyor......vay efendim sabah uyurken niye ses yapılmış.....vay efendim eşyalarına niye dokunulmuş.....bunların olağan olduğunu biliyorum...ama buna rağmen tedirginim....=))
ha unutmadan   melek gibi 4 evladım olduğu için Allaha şükrediyorumm......güzel günler beni ve ailemi bekliyorrrr inşallah.......pek tabiki sizleri de.............

not bende 6 kardeşle 120 metrekare evde büyüdüm çocukarımın yaptığı herşeyı fazlasıyla yaptım sonum selametse=)))) onların sonuda selamet inşallahh =))))

malzemeler
1 kg yufka
1 bardak süt
1 bardaktan az sıvıyağ
3 yumurta 1inin sarısı üzerine
iç malzemesi
300 gr ince doğranmış tavuk budu
2 tane kurusoğan
4 5 tane sivribiber
tuz karabiber baharat
yapılışı
tavuğu soğan ve biberle kavurun 15 dak kavurduktan sonra baharatlarını ilave edin ve ılısın
yumurta süt ve sıvıyağı karıştırın yufkaları 6 eşit parçaya bölün sıvı karışımdan yufkaya sürün 1 er kaşık tavuklu  harçdan ilave edin ve sigara böreği gibi sarın yumurta sarısını böreklerin üzerine sürün 200 derece fırında kızarana kadar pişirin

9 yorum:

  1. Bizim evde tavuklu börek çok sevilir.Ellerinize sağlık:)

    YanıtlaSil
  2. Bal Annem ;
    Börek harika ellerine sağlık..bereketi ile..

    Çocuklarının resimlerini görmüşdüm ve hepsi de ay parcası RABBIM kem gözlerden sakınsın onları..
    Ben de 1 tane var ve emın ol 4 cocuga bedel..paylaşmayı bilmediğinden toplum içinde her daım sorun yaşıyorum tek olmanın verdiği rahatlıkdan dolayı her sey istediği an olsun dıyen kaprisli bır yapısı var..anlıyacağın çocuk her daım emek istiyor ister 1 olsun ister 5..
    Ne güzel 4 tane ay parcan var..
    RABBIM Onlara hayırlı yollar cizsin ..
    Yuvandan huzur hiç eksık olmasın..

    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  3. Sorularin cevaplarini gercekten bilseydim keske.
    Bizim annelerimiz bizi kargasa icinde yetistirdi zamaninda.Evlerimiz 120 mtrekare degildi...6 cocuk, iki yasli, 2 ebeveyn, 10 kisi 90 metrekarelik evde ogrendik birbirimize baglanmayi.
    Valla bilmiyorum balanne, zamane cocuklariyla basa cikmak cok zor:(Herbirinin odasi ayri, oyuncagi ayri. Ama gozleri ac:(

    Bu sorularinin cevaplarini bulursan bana da haber et. Ihtiyacim olacak!

    YanıtlaSil
  4. Tskler pembe kekik.........demek 1ide aynı 5ide aynı diyorsun sevdalı tatlar;)))İnce bellim soruların cvbi varmı onu bile bilmiyorummmm öylesine yazmisim eğer benden önce cvbini bulursan beni de haberdar et;) sevgiler

    YanıtlaSil
  5. slm canim,is it true you coming back to london?????????
    if it is true i hope it will be good for you and your family...
    IKRA

    YanıtlaSil
  6. tavuklu börek severim,bezelyeli havuçlu yaparım..Seninkisi gibi denemedim ama eminim lezzetlidir..ellerine sağlık arkadaşım sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  7. Bence bal anne cocuklari mesgul tutmayinca boyle oluyor...ama mesgul tutmak icin de her bir isi kenara birakmak gerekiyor....bunu da her zaman bilsekde yapamiyoruz.....

    En iyisi bu durumda arkadaslariyla bol bol vakit gecirsinler....

    Bence anne olmak zor....

    YanıtlaSil
  8. daha önce çok börek yaptım ama hiç tavuklu denememiştim. güzel görünüyor, elinize sağlık :)

    http://www.lookbookunlimited.com/

    YanıtlaSil

cretsizSayac.com kodu baslangici-->
hit counters