5 Kasım 2012 Pazartesi

çikolatalı muz

değişik bir şeyler yapmak için blogları gezerken rastladığım bir tarif.....tarifte muzların içi oyulup herhangi bir dolgu kreması ekleniyordu .......ama ben başaramadım....muzlar dağıldı (((( bende doldurmadan sadece çikolataya bandırarak yaptım......muz sevmeyen çocuklara alternatif olabilir.....ya da davet sofraları için hem farklı bir görüntü hemde hafif  bir lezzet......süslemek için fındık kullandım hindistan cevizi veya antep fıstığıyla da deneyebilirsiniz......

malzemeler
4 adet muz
200 gr ülker sütlü çikolata
süslemek için fındık

muzları büyüklüğüne göre 3 e veya 4 e kesin benmasi usülü erittiğiniz cikolataya batırın servis tabağına dizin üzerini süsleyin.....servisden önce buzdolabında en az 1 saat bekletin.....

afiyet bal olsun.........
 tarifi http://gelibolu17-midedenkalbe.blogspot.com/ a gönderiyorum.....sevgiler.....

6 yorum:

  1. bazen gerekiyor böyle pratik tarifler. örneğin trufların yanında tabak yoldaşı olabilir. eline emeğine sağlık sağlıcakla...

    YanıtlaSil
  2. AKŞAM AKŞAM BUNLARA BAKTIKÇA İÇİM COŞTU VALLA,ELLERINE SAGLIK CANIM SÜPER OLMUŞLAR.

    YanıtlaSil
  3. Off off nasılda lezzetli görünüyorlar..ellerine sağlık..sevgiler..

    YanıtlaSil
  4. Merhaba canımmm,elleirne sağlık güzel tarifin için,çok teşekkürler,selamlar http://gelibolu17-midedenkalbe.blogspot.com/2012/11/cikolatal-muz.html gene bekliyorum...

    YanıtlaSil
  5. bende muzu keser üzerinede şöööyle bir bal gezdiriveririm.Çikolatada iyi bir alternatifmiş demekki.Nefis görünüyor,eline sağlık...

    YanıtlaSil
  6. Ellerinize saglik sevgiler canim.

    YanıtlaSil

cretsizSayac.com kodu baslangici-->
hit counters