27 Kasım 2012 Salı

hindistan cevizli pasta


londra ya ilk gittiğimizde her şey zor gelmişti ve' gidene mi zor kalana mı ?'......sorusuna canı gönülden gidene zor diye cevaplamıştım......tam sekiz sene geçmiş şimdi bu soruya kalana zor diye cevap vermek istiyorum .....demek ki bu sorunun cevabı şartlara göre değişir miş=)))))
son zamanlarda yine yeniden sağlıklı beslenmek istiyorum(((( ama olmuyor sırf istemek .....sadece istemek yetmiyor ama ben sadece istemek kısmını yapabiliyorum icraata geçemiyorum.....sağlıklı hissediyorum ama biraz daha dikkat etmem gerektiğini de biliyorum ......isteklerimizi gerçekleştirmek dileğiyle.....

pastanın adı dondurmalı pastaymış......ama ben adını beğenmedim dondurma yokken adı neden dondurmalı olsun ki......buzdolabında beklediği içinmiş ......tüm kremalı pastalar buzdolabında bekliyor....hepsinin adı o zaman dondurmalı pasta olsun  demi =)))))yazıldığı kadar zor deyil .....hind
istan cevizini seviyorsanız muhakkak deneyin.....

muhallebisi
3,5 su bard süt
5 yemek kaşığı un
1 yemek kaşığı nişasta
1 su bard şeker
1 paket vanilya
1 kaşık margarin
keki
4 tane yumurta
4 kaşık kakao
1 su bard şeker
1 su bard un
1 paket kabartma tozu
kreması
2 çay bard süt
2 çay bard şeker
2 yemek kaşığı kakao
1 yemek kaşığı nişasta
4 yemek kaşığı hindistan cevizi

margarin ve vanilya hariç muhallebi malzemelerini pişirin margarini ve vanilyayı ilave edin karıştırın ılımaya bırakın kek için yumurta ve şekeri mikserle iyice çırpın kakao un ve kabartma tozunu ekleyin yağlanmış küçük yuvarlak borcama dökün önceden ısıtılmış 180 derece fırında pişirin kek soğuyunca  ikiye kesin arasına hazırladığınız muhallebiyi dökün kremayı karıştırarak pişirin sıcakken kekin üzerine dökün servisten önce bir gece buzdolabında bekletin....
bu leziz tarifi sevgili arkadaşım gülcanın etkinliğine gönderiyorum.....tıklamak isterseniz...http://gelibolu17-midedenkalbe.blogspot.com/

afiyetle.........

10 yorum:

  1. Hindistancevizli pastaya bayılırım..Ellerinize sağlık..Çayımın yanına olsada yesem..

    YanıtlaSil
  2. Harika görünüyor. Yemeğin üzerine iyi giderdi şu saatlerde. Denemeliyim dediklerim arasına aldım bile! Teşekkürler. Elinize sağlık...

    YanıtlaSil
  3. of of görüntü süper canım,ellerine sağlık,size afiyet olsunnn :) çok teşekkürler tarifin şimdi burda http://gelibolu17-midedenkalbe.blogspot.com/2012/11/hindistan-cevizli-pasta.html yayında gene beklerim,selamlar

    YanıtlaSil
  4. Merhabalar, demek benim gibi gurbettesiniz?
    Harika bir tarif elinize saglık.

    Sevgilerimle görüşmek üzere.

    YanıtlaSil
  5. slm serap hanım....tam yazmamışım bir zamanlar gurbetteydim....gurbet zordur...ama sevdim gurbeti.....
    saygılar sevgiler...
    su an ankaradayım....

    YanıtlaSil
  6. Cok lezzetli görünüyor
    Rejimi bırakına ilk isim denemek

    YanıtlaSil
  7. Sırf bu tatlı aşkım yüzünden diyet falan asla yapamıyorum :) çok seviyorum tatlı her şeyi.

    Gerçekten nefis bir görüntü ellerinize sağlık ve hindistan cevizini çok severim :)

    YanıtlaSil
  8. Merhabaa.Blogu yeni keşfettim.Ben bu pastayı yerim yerim :)
    Ellerine sağlık
    sevgiler

    YanıtlaSil
  9. nefis görünüyor,içeriğine bakılırsa çok leziz bir pasta,eline sağlık...

    YanıtlaSil

cretsizSayac.com kodu baslangici-->
hit counters