21 Kasım 2012 Çarşamba

mutluluk

 süslü kızım berra..... her bayram vazgeçilmezimiz kına .....babasının yaptığı desenlerle....alttaki resim de berranın ev hali=))) kime çekmiş kimden görüyora gerek yok kızımın içinde var=).....

güzel günler yaşıyoruz.....bu güzelliklere vesile olan arkadaşım pınar ve zehra ya teşekkür ediyorumm.....profiterolle bana sürpriz yapan pınar ....ince düşünce ile blogtan en sevdiğim lezzeti yapıp getirmesi  ...... tarifi benden bile güzel yapması.....yorum yazmasa bile takip ediyor olması .....hoşuma gitti saol pınar...
ve zehra bi ara demiştim blog yazıyorum diye dediğim günden beri takip ediyormuş  veeeee yazılarımı seviyormuş=))) ve akşam blogtan denediği tarifle geldiğinde gene mutlu oldum saol arkadaş.....ince düşünmek ve bunu hayata geçirmek güzel olsa gerek......ben sadece düşünmekle kalıyorum hayata geçirmekte zorlanıyorum((( düşün düşün nere kadar=)))))
teşekürlerrrrr yazmasanızda okuduğunuz için............
tarif akşama inşallah.....


3 yorum:

  1. ay ne cici olmus bu kiz kinalarinada bayildim :))

    YanıtlaSil
  2. Yesin onu teyzesi
    Teyzelerine çekmiş berata

    YanıtlaSil
  3. Ay canim...gelsinde bizim betulle birlikde suslensirler insAllah...babasi en son geldiginde Berranin sofra duasini okumustu hepimiz de anmis ve gulmustuk....

    YanıtlaSil

cretsizSayac.com kodu baslangici-->
hit counters