20 Aralık 2012 Perşembe

havuçlu toplar

son zamanlarda eski tatları özlediğimi fark ediyorum....sanırım bu yaşlanmanın ilk belirtileri..... ben çocukken annem yapardı bu toplardan ve ben çok severdim.....hala da seviyorum....ama lezzetler o kadar çoğaldı ki sıra bile gelmiyor bu topları yapmaya....sena mın isteğiyle yaptım .....biraz çok pişirmişim siz yaparken rendenin ince tarafıyla rendelerseniz çok pişirmenize gerek kalmayacaktır......

malzemeler
yarım kilo havuç
yarım su bard şeker
yarım su bard su
yarım su bard kıyılmış ceviz
1 paket pötibör bisküvi( 20_25 tane)
hindistan cevizi (bulamak için)
dilerseniz tarçın(ben koymadım)
yapılışı
 rendelenmiş havuçları suyu ve şekeri tencereye koyun kısık ateşte suyunu çekene kadar pişirin
bisküvileri kırın (rondodan da çekebilirsiniz) kıyılmış cevizlerle birlikte ılımış olan havuçlu karışıma ekleyin
karıştırın küçük toplar yapın hindistan cevizine bulayın..... ve servise hazır....
afiyetle

tarifimi p.d.ç.s 78.etkinliğine ev sahibeliği yapan http://yersofrasi.org/ bloguna gönderiyorum.....

9 yorum:

  1. Ben tarcında ekliyorum. Özellikle çocuklara havuç yedirmenin bir yolu çok da lezzetli oluyor. Elinize sağlık...

    YanıtlaSil
  2. canım merhaba demliğin gelmiş sevindim güle güle iyi günlerinde kullan inşallah,resmini paylaşırmısın demliğinin bizde görelimmm lütfennn :)

    YanıtlaSil
  3. OOhhh misss ellerine sağlık, eskiden ben de kardeşime bol bol yapardım,zaten mutfağa girmeye bahane arıyordum...:)

    Sevgiler,
    Evren

    YanıtlaSil
  4. Çocuklarım küçükken bende çok sık yapardım unutmuşum hatırlattığınız için teşekkürler.Sevgiler..

    YanıtlaSil
  5. Tarifin yayında arkadaşım. Katkın için çok teşekkür ederim. Ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  6. çok sevarim bu tatlıyı elinize sağlık ..blogunuzu yeni keşfettim ve çok begendim takipteyim sevgiler :))

    YanıtlaSil
  7. Benim.sik yaptigim tarif;) malum cocuklarin en cok sevdigi tatlardan biri..ebr ar hanim ve tubba hanim.yardim.ediyor top yapmada..sonrada biz tatli yaptik diyorlar..degmeyin.keyifkerine...

    YanıtlaSil
  8. hamileyken benim için de yapmış üstelik çocuklarına bile benden önce yedirmemiştin...

    hakikatten bu havuçlu toplar bağımlılık yaratıyor. insanın yedikçe yiyesi geliyor...

    YanıtlaSil
  9. azönce afiyetle bigüzel yedim herzamanki gibi mükemmeldi ellerine sağlık emine ablacım öpüyorum :)

    melek

    YanıtlaSil

cretsizSayac.com kodu baslangici-->
hit counters