14 Şubat 2013 Perşembe

pancar salatası

 veeee evdeyiz evimizdeyiz.....19 gün süren londra macerasını alınan kilolar yaşanan güzellikler ve anılarla geride bıraktık....güzel miydi derseniz.....muhteşemdi diyebiliriz....doyasıya gezdik.... ev oturmalarından çocuklar biraz sıkıldı ama kış günü en rahat mekan evlerimizdi.....o kadar çok masa fotoğrafla mışım ki aldığımız kilolar az bile=))))bu güzel masa da komşum aynur a ait(eski komşum) farklı bir gündü=))) hepimiz için .....tatillerin en çok geri dönüşünü seviyorum.....evimi özlemeyi seviyorum......

ilk defa tadına baktım veee çok beğendim.....kırmızı pancar  haşlanıyor dilimleniyor malzemeler katılıyor ve lezzetine doyulmuyor.....londra da haşlanmış satılıyor pancar....burda varmı bilmiyorum yoksa bile aldıktan sonra haşlayabiliyoruz....

malzemeler
2 tane pancar (haşlanmış)
1 kase susuz yoğurt
3 çorba kaşığı mayonez
yarım demet dereotu
1 su bard iri kıyılmış ceviz
1 su bar mısır
tuz
tüm malzemeleri hazırlayıp karıştırıyoruz.....bu kadar basit.....

bu farklı tarifi http://gelibolu17-midedenkalbe.blogspot.com  etkinliğine gönderiyorummm

10 yorum:

  1. Hoşgeldiniz gezinizin güzel geçmesine sevindim.Salata paylaşımı içinde teşekkürler.Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  2. Hosgeldiniz evinize,nice güzel günlerde sevdiklerinizle beraber evinizde olmanizi diliyorum....

    YanıtlaSil
  3. Güzel bir tatil bol enerji,ne güzel.
    Hoşgeldiniz..

    YanıtlaSil
  4. Pancar yedim ama hiç alıp bir şeyler denemedim. Bunu aklımın bir köşesine yazdım. Teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  5. Hoş geldin canım .Bu kadar dinlenmeğe,bu kadar güzel sofralara kilo almamak mümkün mü olsun verirsin onları salata ve sofra nefis görünüyor ellerine sağlık afiyetler olsun

    YanıtlaSil
  6. Çok teşekkürler canım hiç yemediğim bir salata,ellerine sağlık selamlar :)

    http://gelibolu17-midedenkalbe.blogspot.com/2013/02/pancar-salatas.html gene beklerim

    YanıtlaSil
  7. ben de yapıyorum ama pancarı haşlamıyordum.
    çiğden rendeleyip, fazla suyunu sıkarak yapıyordum. Bir de dereotu eklemedim. Bu şeklini de deneyeceğim ;)
    Ellerinize sağlık...

    YanıtlaSil
  8. çok güzel görünüyor... deneyeceğim pancar bulabilirsem tabi

    YanıtlaSil
  9. bu sofrayı kim kurmuş? o güzel tabaklar kiminmiş? markası neymiş?

    YanıtlaSil
  10. Markasini bilmiyorummm sofra londra daki yakin komsum aynura ait.....

    YanıtlaSil

cretsizSayac.com kodu baslangici-->
hit counters