8 Haziran 2013 Cumartesi

ağlayan pasta

yağmur son hız yağıyor.....şimşeklerle beraber!!!! hava bir güneşli bir yağmurlu.....öğlen ki hava nerdeeee bu hava nerde ....karşılaştıramam bile....duyumlara göre bu sene yaz çokkkk sıcak olacakmış.....sıcaklar gelmeden bu havaların kıymetini bilelim hep beraber........
nostaljik pasta....tadına bakarken özlediğimi farkettim.....bir zaman pek modaydı=) nerdeyse her oturmada yapılıyordu tiramisu ve ağlayan pasta kanka olmuşlardı=))))unutmuşum ......özlemişim.....
sizde hatırlamak isterseniz.....tarife buyurun.....

malzemeler
3yumurta
1.5 su bardağı şeker
1 su bardağı süt
1 çay bardağından biraz fazlaca sıvı yağ
2 kaşık tere yağ (eritilip soğutulmuş)
2 bardak un
3 kaşık kakao
1 paket vanilya
1 paket kab tozu
yapılışı
kek pişip ılıdıktan sonra ıslatmak için 2 su bardağı süt
soğuyunca üstüne 2 paket krem şantiyi 1 su bardağı sütle çırpıp yayıyoruz
en üste de 100 gr. çikolatayı 1 yemek kaşığı ayçiçek yağıyla benmari usulü eritip döküyoruz
afiyetle.....

dip_not tatlıyı yapıp beni geçmişe götüren Aynur komşuma teşekkürlerimi sunuyorum =))))
dip_not Aynur hanımın anlatımıyla yazdım anlaşılmayan yer yok gibi=) varsa lütfen yorumlardan sorun hiiççççç üşenmeden ayrıntıya geçebilirim.....ama bence anlaşılır....ama bence yorum yazmak için anlaşılmamış diyebilirsiniz hiççççç çekinmeyin=)
saygılar annebal dan.......
berra nın leyra sevgisi=)

5 yorum:

  1. mmmmmmmm nefis benide eskilere götürdü:))))

    YanıtlaSil
  2. emeklerine sağlık emine hanımcım :) beğenmene gerçekten çok seviniyorum,afiyet olsun :) komşun aynur :)

    YanıtlaSil
  3. Çokk güzel olmuş canımm ellerine sağlık olsun .

    YanıtlaSil
  4. şu ağlayan pastayı bir sefer yaptım çok güzel oldu sonra ağlatmaya kıyamadım bi daha yapmadım tarifide kaybettim, seninkini deniyeyim bir ara, elleirne sağlık

    YanıtlaSil

cretsizSayac.com kodu baslangici-->
hit counters