6 Ekim 2013 Pazar

Mutlu yıllar BERRA.......


Bugün evimizin neşesinin doğumgünü..... Bütün muhalefetime rağmen kutladık..... Arkadaşlarına davetiyeler hazırladı emek emek.... Annesi haftanın her günü dolu olduğu için pazar pazar kutladık:) gece biraz rahatsızlanınca dedim iptal edeyim herkes tanıdık ayıp olmaz bi ayıp olursa Berra ya olur onunda gönlünü alırım diye düşündüm...... Ama kızım gözünü açar açmaz "bugün benim doğumgünüm  arkadaşlarım gelecekle güne başlayınca bana yavaş yavaş hazırlanmak düştü:)))))

Gülen gözlerin hiç solmasın......
Seni ve hayallerini çok seviyorummmmmmmm....
Hayalsiz annene bakalım daha neler öğreteceksin.....
Gelin olurkende tüm organizasyonu sen yaparsın bana hiç iş kalmaz sanırım;)))))
Mutlu hayırlı sağlıklı senelerin olsun.......

5 yorum:

  1. Hepsi çok şekerler ya. Berra ismi ne güzel. İlk defa duydum. Berra'ya sevdikleriyle baraber mutlu, sağlıklı, çooook şanslı nice yıllar diliyorum.

    YanıtlaSil
  2. doğum günü kutlu olsun güzel kızın, rabbim hayırlı gelecek, hayırlı sağlıklı ömür nasip etsin... Küçük Pınar..:)

    YanıtlaSil
  3. Doğum günü kutlu olsun küçük kizinin, Allah huzurlu ve mutlu bir ömür nasip etsin.

    YanıtlaSil
  4. çocuk sayısı fazla olduğundan blogda kutlama yazısı da fazla oluyor galiba :)
    biz de bu güzel kızı sevmemize olanak verdiğin için teşekkür ediyoruz anne bal.. tüm diğer çocukların gibi :)

    nmtl

    YanıtlaSil

cretsizSayac.com kodu baslangici-->
hit counters