28 Kasım 2013 Perşembe

Fırında tavuk şiş

bugün hep beraber evdeyiz....bal ailesi alışkın deyil bu kalabalığa yazcam  kimse inanmayacak=) ne kalabalıklar görmüştür bal ailesinin evi=)
.....okullarda bişi sınavı varmış maaile evdeyiz diycem iki büyük yok......onlar liseli ya okula devam......orta dereceli okullara tatilmiş.yarında evdeler ama ben çalışıyorum......düzen bir şekilde devam ediyor ...sağlıkla devam etsin huzurla devam etsin inşallah....

tavuklu bütün lezzetleri seviyorum hem yapmasını hem yemesini....çabucak hazırlanması ve pişmesi benim için büyük artı...bu tarifi aylar önce kız kardeşim ayşe etli olarak vermişti ama ben etler pişmez düşüncesiyle
 yapmamıştım......etli olarak yapsak eti muhakkak daha önce tencerede pişirmemiz gerekir diye düşünüyorum ...çünkü az pişmiş ete tahammülüm yok;)

yapılışı ve malzemeler
kuşbaşı doğranmış tavuk etlerini bir gece önceden sosluyoruz
sos_ yarım çar bardağı sıvı yağ 
1 tatlı kaşığı pul biber
1 çay kaşığı karabiber
1 çay kaşığı kekik,tuz

4 tane patates doğrayın ve çok az kızartın
iri iri doğranmış sivri biber
3 tane iri doğranmış domates
malzemeleri dizmek için çöp şiş 
yapılışı
tavuk patates domates ve biberleri çöp şişe sırasıyla dizin fırın tepsisine koyun malzemeler bitene kadar bu işlemi yapın 
2 bardak kaynar su ve 1 çorba kaşığı salça karıştırın fırın tepsisine dökün 
200 dereceli fırında tavuklar pişene kadar pişirin
afiyetle.......





5 yorum:

  1. Cook sevdim bu tarifi, yapacagim insaallah. Tam Talha'ya gore...Cok da lezzetli gozukuyor, pisirince bir de unutmadan , usenmeden yorum yazsam cook iyi olur degil mi bal anne. Seni seviyoruz. Vuslat can

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel gözüküyor en kısa zamanda deneyeceğım betül kuzen;(

    YanıtlaSil
  3. Ellerine saglik

    YanıtlaSil
  4. Mithatcan cok sever aksama menüm belli oldu sagol ablam:)

    YanıtlaSil
  5. emine abla yemeklerin çooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooook güzel keeeeeeeeeeeeeeeeşkeeeeeee olsada yesek

    senanın arkadaşı sümeyye akkurt

    YanıtlaSil

cretsizSayac.com kodu baslangici-->
hit counters