31 Aralık 2013 Salı

Fincan keki


2013 ün son gününden selam.....bu yıl için ne düşündüğümü yokladım güzel kötü mutlu mutsuz hepsinden yaşamışım buram buram....umarım 2014 daha güzel daha farklı daha mutlu daha sağlıklı daha kul(başka söz bulamadım) geçer ....
2013 ü güzel bir tatlıyla kapayalım istedim..... lezzeti ve görüntüsü ve çabuk yapılmasıyla benim favorilerime eklendi bile.....vereceğim ölçülerle daha az çıkıyor ben iki ölçü yapıyorum .....

malzemeler
2 yumurta
1 çay bardağı un
1 çay bardağı şeker
1 paket vanilya
yarım paket kabartma tozu
1 çorba kaşığı kakao

yumurta ve şekeri mikserle çırpın kalan malzemeyi ilave edin iyice karıştırın
fincanları margarinle yağlayın her fincana 2 çorba kaşığı kek karışımından koyun
geniş bir tencereye diz tencerenin dibine fincanların yarısına gelecek kadar ılık su koyun
tencerenin kapağını havluyla sarın kapağını kapatın kaynamaya başlayınca altını kısın
15 dakika pişirin

sosu için
1 çay bardağı süt
1 tatlı kaşığı nişasta
1 çorba kaşığı şeker
1 çay kaşığı tere yağ
tüm sos malzemelerini karıştırarak kaynatın fincan keklerini ters çevirerek servis kabına alın
üzerine hazırladığınız kekten dökün Hindistan ceviziyle süsleyin.....
afiyetle.......

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

cretsizSayac.com kodu baslangici-->
hit counters