9 Ocak 2014 Perşembe

yumurtalı ekmek kızartması (balık ekmek)

geçen hafta sonu berra nın isteğiyle krep yaparken eşim de mutfağa girdi ve ekmek kızarttı canı çok çekmiş!!! şaşırdım çünkü canı çok zaman hiç bişi çekmez (karadeniz yemekleri hariç) herkes marifetini sergiledi her zaman biten krepim bitmedi=) çünkü kızartılan bayat ekmekler pek lezizdi... ablasının yaptığı gibi yaptı ve güzel oldu....ben hemen fotoğrafladım ve malzemelerini söylemesini istedim ölçüleriyle cevabı tam ona göreydi ''sevgi katılıyor''......hah tamam dedim fotoğrafın altına yazayım bayat ekmeklerinizi dilimleyin sevginizle kızartın buyrun size balık ekmek=)))) oda uygundur dedi ...... ona göre yapılan herşeye sevgi katılınca lezzetli olurmuş .....bence doğru deyil ben hep sevgimi katıyorum bazen çooook güzel oluyor bazende hiç güzel olmuyor((((( sevgi belli bir yere kadar yanii=))
neyse konu uzayıp gidecek ben ölçüleri ve malzemeyi yazayım .....
malzemeler
1 tane bayat ekmek 
1 su bardağı süt
yarım çay bardağı yoğurt
3 yumurta 
kırmızı biber kara biber ve tuz(dilerseniz nane)
kızartmak için sıvı yağ 
bir tutam sevgi=))))
süt yumurta yoğurt ve baharatları ekleyin ve çırpın dilimlediğiniz ekmekleri karışıma batırıp kızgın yağda kızartın......
afiyetle.....

2 yorum:

  1. Ellerine sagglik canim cok severimm mutlu hafta sonlari sevgiler..

    YanıtlaSil
  2. Hocam dogru soyluyor senin aciklamali yorumunada bayildim bal ablam.. Sizin sevgi ekleriniz olmasa hersey bukadar guzel nefis olmaz, cocuklarinizda sonuclari;) sizi Allah icin seviyoruz balik ekmek cok guldum ilahi;))) annem cok yapardi bu tarifi

    YanıtlaSil

cretsizSayac.com kodu baslangici-->
hit counters