3 Ocak 2014 Cuma

Milföylü kurabiye

annebala yazcam bi konu vardı dün yatmadan önce hatırımdaydı yazayımda yıllar sonra okuduğumda mutlu olayım demiştim =) unutmuşum(((( düşündüm taşındım yine de hatırlayamadım ...bu unutkanlığın bir çaresi varmıdır acep? hep ameliyata bağladım ama artık iyiyim  her şey  tamam ama iş bir şeyler hatırlamaya gelince pöffff her şey yok olmuş unutulmuş....b12 diyorlar ama onun içinde sabahın köründe hastaneye veya sağlık ocağına gitmem gerek .....kötü bir huy ama acillik olana kadar hastaneye de gitmeyi de sevmem.....daha güzel günleri yaşamak ve hiççççç unutmamak ümidi ile.........

buna benzer bir tarif daha var blogta ....onun şekli değişikti ve üzerinde pudra şekeri vardı o da güzel bu da güzel hangisini sever ve beğenirseniz muhakkak yapın ......dişcinin ayşesinde yedik bu lezzeti ayşe bizi uğurlarken 5 tane daha koymuş poşete ben hariç evdeki herkese ikram etmiş aklınca=) ama unutkan ben ta ki ertesi gün öğretmenler odasında kahvemin yanına bir şeyler aramak için çantamı karıştırırken buldum o an için hazine gibi geldi bana kahvemin yanında pek güzel gitti.....saol arkadaş her daim böyle ince fikirli ol =)

yapılışı ve malzemeler 
milföyleri buzluktan çıkarın ve biraz yumuşamasını bekleyin ortadan ikiye kesin 
arasına 1 tatlı kaşığı çokokrem sürün ve fındık serpin rulo yapın toz şekere batırın 
yağlı kağıt serilmiş fırın tepsisine dizin kızarana kadar pişirin 
dip not ılıkken muhteşemler 
afiyetle......

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

cretsizSayac.com kodu baslangici-->
hit counters