1 Ocak 2014 Çarşamba

Portakallı pasta

yılın ilk günü göz gözü görmüyor.... bir sis var ankara da inanamazsınız karşı binayı görmek ne mümkün görüş mesafesi sanırım bir kaç metre.....uzun zamandır böyle bir hava olmamıştı ankara da....hayırlara vesile olsun inşallah.....
bugünkü tarif gene bana özel yumuşacık kek hafif bir krema portakal ve jöle....enfessss......jöleli tariflerin çok sağlıklı olmadığını biliyorum ama kırk yılın başı bişi olmaz diye düşündüm;)

kek malzemesi
3 tane yumurta
1 buçuk su bardağı şeker
yarım çay bardağı su
yarım çay bardağı sıvı yağ
1 paket vanilya
1 paket kabartma tozu
2 portakal kabuğu rendesi
aldığı kadar un

yumurta ve şekeri mikserle çırpın kalan malzemeyi sırasıyla ilave edin yağladığınız tepsiye dökün 180 dereceli fırında kızarana kadar pişirin

kreması
2 su bardağı süt
1 su bardağı su
3 çorba kaşığı un
7 çorba kaşığı şeker
pişirdikten sonra soğutun yarım paket margarin ve 1 paket vanilya katın ve mikserle 10 dak çırpın
portakalları resimdeki gibi dilimleyin her dilime bir tane gelecek şekilde koyun üzerine 1 paket portakallı veya limonlu jöle hazırlayıp sürün .....servis için en az 3 saat bekleyin.....
afiyetle......

 dip not bu tarif dikdörtgen borcama göredir=)

1 yorum:

  1. jöle bitkisel olunca bişicik olmaz emine hanımcım,ona dikkat ediyorum meraklanmayasın ;) tadına bakamadığım şeyler bunlar,o sebepten senin fikrin benim için çok daha önemli oluyo tabiiki ;) bide muzlusunu deniycem en kısa zamanda inşallah :)

    YanıtlaSil

cretsizSayac.com kodu baslangici-->
hit counters