9 Nisan 2014 Çarşamba

ablam


sevgili müberra bu yazı sanadır))) yorumlarını lütfen kızıma deyil bizzat bana yap ) ve ya annebala yorum olarak yaz belki o zaman bayıldığın bu lezzetlerin tadına bakabilirsin=))))
bugün berra için büyük gün okuma bayramımız var ......
okuduk yazdık kocaman olduk diyecekler ......hiç beğenmediğim elbiseleriyle proğram yapacaklar....
ben genelde hiç beğenmedim demem....oluruna bakarım muhakkak güzel bir tarafı vardır diye düşünürüm...
ve böyle bir günlük elbiseler hakedilmeyen para verilmesine de karşıyım...çok param olsa da karşı olurdum....
tüketim toplumu olmayı sevmiyorum ((( neyse efem velhasılı sadece söylenmemle kalıyorum ......her sene bu törenler ve elbiseler oluyor .... berra mutlu ..........
yarına muhteşem elbisesinin fotosunu eklerim merak etmeyin=)

lezzet şöleni olan bu masa çok sevgili marifetli ablama ait......hiç bana benzemeyen ablamdır kendisi zati  bir ablam var onlada zıta zıt iki kardeşiz.....bu zıtlığa inat çok iyi anlaşırız ....nasıl anlaşırız onu hala anlamış deyilimm...bu kadar farklı olan iki kardeşin anlaşmaları sevgiden kaynaklanıyor sanırsam .....seni seviyorum maharetli biricik ablam......alışveriş konusundaki zıtlığımız geldi kısaca anlatayım hemen siz karar verin=)

ablam ince ayrıntıcı gider bakar düşünür sümeyye ye sorar ayşe den fikir alır fatmanura danışır anneme anlatır vs vs .....ve sonra bu kadar danıştığı şeyi alır ve sonra değiştirir ))))))))ben giderim alırım gelirim onlar sonra görür beğenmelerini isterim ama beğenmezlerse kader der geçerim.....unutmadan birde whats up da tüm teferruatlarıyla konuşurlar sende o ürün hakkında bir çok bilgiye sahip olursun))))) 
çok yazmışım tarif yarına kalsın elbiseyle beraber=))))
gününüz bol dualı geçsin.........

1 yorum:

cretsizSayac.com kodu baslangici-->
hit counters