13 Haziran 2014 Cuma

yoğurtlu patates salatası

ve okullar tatil......sevinçli ve neşeliyiz.....koca bir yıl bitti .....senaya göre çok çabuk geçen bir yıl olmuş hiç bir şey anlamadan geçmiş=) sabah kendi kendine söyleniyordu bu sözlerle.....gülranamın mezuniyetini annebal da kutlamadık neden olduğunu bilmiyorum ama yazmadım o koşturmacalı günü....hoş yağmur nedeniyle erkene alınan proğramdan dolayı kızımın konuşmasına yetişemedim....ona yetişemeyince mezuniyet benim için anlamını yitirdi sanırım ( 
sağlığın önemini dün bir defa daha anladım......bir gün önce hiç birşeyim yokken bir gün sonra sol elimi kullanamaz hale geldim.....sol bileğimin müthiş ağrısıyla hastanede buldum kendimi....bir kaç tetkikden sonra iltihaplı romatizma olabilir teşhisiyle eve geldik bileğim sargıda ve kullanamıyorum ....kullanmadığım zaman sargıda olduğu müddetçe sorun yok es kaza hareket ettirdiğim zaman bir feryadı figan(((( pazartesi tekrar doktorda olacağım tam sonuçlar için ....yine yeniden anlıyoruz ki şu hayatta en mühim şey sağlık sağlık sağlık.....

sunumun ehemmiyetini anlatan bir tarifle burdayım........ve bu güzel sunumla ilk önce gözlerimiz doyuyor sonra midelerimiz.....

malzemeler ve yapılışı

4 tane patates haşlayın rendeleyin
tuz ve sevdiğiniz baharatlarla tatlandırın
maydanoz ve yeşil soğan ekleyin karıştırın 
top top yapın ortasını oyun
3 tane havucu rendeleyin sıvı yağda kavurun
patateslerin üzerine doldurun 
üzerine sarımsaklı yoğurtla servis yapın .....

3 yorum:

  1. Ellerinize sağlık çok güzel görünüyor:)) Bu arada geçmiş olsun, Allah şifa versin...

    YanıtlaSil
  2. elinize sağlık nefis görünüyorlar böyle hazırlanan ikramların sunumuda güzel oluyor

    YanıtlaSil
  3. Öncelikle çok geçmiş olsun,sağlık gibisi yok...Patates salatasıda nefis görünüyor..ellerinize sağlık..

    YanıtlaSil

cretsizSayac.com kodu baslangici-->
hit counters