27 Temmuz 2014 Pazar

kızartılmış kabak dolması

ve ramazan 30...yarın bayram
 bereketiyle huzuruyla geldi ve gidiyor ramazan ayı....
biraz hüzün biraz sevinç biraz hayal kırıklığı ve çok çok dualı geçti bu ramazan ...bir çok ramazana göre farklıydı ama her yönüyle severiz ramazanı  gazze içimizi acıtmaya devam ediyor  bayram alışverişinde dilenen suriyelileri görünce ne yapacağımı şaşırdım o kadar çoklar ki her köşe başında ne yapılması gerekir acaba...
bayram onlara gelmemiş daha önceki bayramları nasıldı diye düşündüm? Allahım kimseyi yuvasız yurtsuz sahipsiz bırakmasın ...
Bu arada bloğu ve yazılarımı takip eden sevgili arkadaşlar....anne olarak büyük bir gurur yaşattı gülranam konya tıp kazandı kızım geleceğin doktoru olacak inşallah beyaz önlük ne de yakışır ilk göz ağrıma ....

bu güzel tarif toplu mukabele iftarımızdan....kızartılmış kabakla klasik etli dolma ....ben beğendim kabağın o sası tadı yok olmuştu ....normalinden tek farkı kabak soyulup oyulduktan sonra bol yağda kızartılıyor.....
herkesin kendine ait dolma tarifi vardır onla deneyin yoksa yorum düşün ben benim tarifi yazayım...
keriman hanıma göre dolmanın soğanı salçası ve nanesi bol olursa dolma güzel olurmuş bu da dip notumuz olsun 

iyi bayramlar notu düşemedim
içimden gelmedi
ramazanı dualarla geçirdik inşallah 
bayram için gazzeyi bekleyeceğiz inşallah
gazzeyle beraber bayramlara inşallah

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

cretsizSayac.com kodu baslangici-->
hit counters