16 Temmuz 2014 Çarşamba

İmam sarığı

kendimi iyi hissedene kadar...filistindeki zulüm bitene kadar yazı yok...görev aşkı var...
sevgili tülin teyzemin sunumuyla imam sarığı....bütün bloglarda pek meşhur ...yapımı aşamalı ve emekli ama tadına değer....

malzemeler
4 tane yumurta
1 su bardağı şeker
1 yemek kaşığı sıvı yağ
2 yemek kaşığı ılık su
1 su bardağı un
2 yemek kaşığı kakao
1 çay kaşığı kabartma tozu
1 paket vanilin
yumurta ve şekeri çırpın kalan malzemeleri ekleyin 
kalıba yağlı kağıt kesin kek harcını dökün
180 derece ısıtılmış fırında pişirin
kreması
2,5 su bardağı süt
1 yumurtanın sarısı
3 çorba kaşığı şeker 
1,5 yemek kaşığı nişasta
1 yemek kaşığı un 
1 tatlı kaşığı tereyağ
1 tatlı kaşığı vanilin 
hepsini karıştırarak pişirin soğutun
keki ıslatmak için 1 su bardağı süt

yapımı
kek pişip ılıdıktan sonra çay bardağı ile aralık bırakmadan kesin 
1 parça yuvarlak keke 1 yemek kaşığı süt dökün
1 yemek kaşığı kremadan koyun üzerine ikinci keki kapatın
kenarlarını kremaya ardındanda hindistan cevizine bulayın 
kek bitene kadar bu işlemi yapın 
üzeri için 
1 paket çikolata sosunu pişirin 1 er kaşık ekleyin
afiyetle 

yazması yapmasından zor yapması gözümü korkutsada teyzem yapmış bende yapabilirim

teşekkürler teyzem

2 yorum:

  1. Cok guzel gozukuyor denicegim mutlaka gulsah

    YanıtlaSil
  2. Merhaba annebal sizin tariflerinize ve fotoğraflarınızın altına yaptığınız açıklamalara bayılıyorum diyebilirim evde canım sıkılınca açıp okuyorum içim rahatlıyor resmen sanırım siz Ankara'da yaşıyorsunuz ben ne yazıkki Danimarka da yaşıyorum aynı şehirde olmasak bile en azında Türkiye'de olsam sizi davet ederdim yada size gelirdim benim içimde size olan bi tutku heyecan mutluluk var yani öyle hissediyorum sizi tanımamamda yüzünüzü tam olarak göremesemde........ Sevgilerime mukadder

    YanıtlaSil

cretsizSayac.com kodu baslangici-->
hit counters