17 Temmuz 2014 Perşembe

Kakaolu kolay pasta

Daha yürümeyi öğrenmeden ölmeyi öğrendi gazzeli çocuklar!
Bundan daha aci bir söz var mıdır?
KAHROL İSRAİL

ramazan kaç oldu? saymıyorum artık  sonlarına geldik onu biliyorum..haberlerde bakamadığım hayatı haşıyor gazzeliler biz korkuyormuyuz iftar anında evimize bomba düşecek diye? bizim derdimiz akşama ne yapsak bir de çok sıcak ...yemeğimiz hazırsa namazda kıldıysak bizden iyisi yok....ama gazze içim acıyor 
haber izleyemiyorum fotoğraflara bakamıyorum sadece gözyaşı ve dua elden gelen....

ablamın arkadaşında yediği bu tarifi az sonra yapacağım....şaşırdım çünki ben ne kadar çikolatalı ve kakaolu seversem ablam o kadar sevmez! ama çok beğenmiş bu kolay pastayı ...bizim evde rutin olarak yapılan pudingli pasta ,yapımı azıcık değişik....tarifin sahibi neşe hanım annebal için paylaşmış bu tarifi...teşekkürler neşe hanımcım....

tarifin ölçüleri küçük kare borcam içindir
malzemeler ve yapılışı
1 paket kakaolu pudingi
3 su bardağı sütle pişirin
kaynayınca 
1 paket kare bitter çikolatayı içinde eritin
kısık ateşe alın 
1 sıra eti kakaolu bisküvi dizin 
kremadan sürün 
3 kat olacak şekilde bitirin 
hemen poşete sarın 2 saat bekletin 
daha sonra dolaba kaldırın 

afiyetle....

ablam ve neşe hanım......



1 yorum:

cretsizSayac.com kodu baslangici-->
hit counters