6 Ağustos 2014 Çarşamba

fırında tavuk

selamlar....sıcaktan buharlaştığımı sanıyordum  ....onun için buralarda deyildim=) hareket edemeyecek kadar sıcak....çok sıcak hep sıcak
sıcaklarda sadece su içilmeli yemeğe gerek kalmamalı arada bir tatlı olası ama yemek daha da sıcak hissedilmesine neden oluyor 
  son zamanlarda favori yemeğimi zor da olsa fotoğraflamış bulunuyorum yapım aşaması toplam 2 dakika 
ve lezzetini biz çok seviyoruz eskiden patatesleri azıcık kızartırdım artık kızartma haşlama yapmadan direk fırınlıyorum ve lezzetinden eminim
lezzet katan fotoğrafladığım sos ...şip şak hazır olmasında emeği çok

malzemeler ve yapılışı

4-5 adet kemiksiz tavuk budu 
3  adet patates
sıvı yağ
tuz kırmızı biber
3 kaşık acılı baharatlı sos
tavuk butlarına sosu dökün karıştırın 
patatesleri doğrayın tuz kırmızı biber ve yarım su bardağı sıvı yağ ekleyin karıştırın 
fırın tepsisini yağlayın malzemeleri koyun 
200 derece fırında yaklaşık 45 dakika pişirin 
afiyetle.....



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

cretsizSayac.com kodu baslangici-->
hit counters