10 Eylül 2014 Çarşamba

açıklama

akşamınız hayırlı olsun annebaldan selam..... yukarıda fotoğrafı bulunan fecaat keki gördünüz demi özellikle fotoğrafladım her şey mükemmel olmasa bile sonucu güzelleştirmek elimizde...pastanın hikayesi ve tarifi inşallah yarın bugün başka önemli bir konumuz var.....
kendi halinde bir blogger olduğumu her zaman ifade ediyorum tamamen amatör bir ruhla karşınızdayım her şeyi deneme yanılma yöntemiyle yapabiliyorum ya da yapamıyorum.....
ama hassasiyetimin son noktasında olan bir şey var ki bunu es geçemem tariflerin hiç biri kopyala yapıştır değildir ....muhakkak denenmiş lezzetine bakılmış ve ölçü alınmıştır ,eğer emin deyilsem asla eklemem !
komşum hava hanıma gelen eleştiri yüzünden bu açıklamaları yapıyorum ...bloğun adresini verdiği bir kaç arkadaşı tarif denemiş ve olmamış ((( ve ona geri dönmüşler güzel olmadı diye
ben blog sahibi olarak hemen hangi tarif yanlışmı yazmışım düzelteyim dedim ama hangi tarif ve ya tarifler olduğunu bilmediğini söyledi 
burdan sesleniyorum lütfen olmayan tarif için yorum bırakın ben hemen geri dönerim bir yanlış varsa düzeltirim yoksa daha fazla açıklama yapar aydınlatırım 
en nihayeti insanız kusurlarımız hatalarımız olabilir ama şuna emin olun tüm tarifler denenmiştir

olmayan tarif için alttaki yorum bölümüne kısa bir mesaj bırakın emin olun geri döneceğim 

kısaca yorum yazmayı anlatayım ....hiç bir hesap  ve ya mail adresi istemiyoruz yorum yaz kısmına yorum yazdıktan sonra hemen alttaki kutucukta yorumlama biçimi yazıyor onu tıklayıp anonimi işaretleyip yorum gönderi tıkladığınızda bana ulaşıyorsunuz
olumlu olumsuz bütün yorumlarınızı bekliyorum 
annebal

1 yorum:

  1. tarifin olmaması için bir çok sebep var.bunun sorumlusu sen değilsindir canım.unun kalitesi fırının pişirme özellikleri tarifleri çok değiştiriyor.bence üzülme bu kadar.

    YanıtlaSil

cretsizSayac.com kodu baslangici-->
hit counters