10 Şubat 2015 Salı

şerbetsiz kaşık helvası

selamlar efem 
londra da ki son akşam mihribanın misafirlere yaptığı kaşık helvası 
ben aman yemeyim aman kilo alıyorum desem de 15 günün hediyesi 4 kilo oldu 
kilo alma heyecanını helva ile kapattım =)
evdeki çikolatalar bitince sağlıklı yaşama düzenine geçmek isterim ,istiyorum ,düşünüyorum ,yapsam pek iyi olur vs vs vs 
yorgunluğun dibe vurduğu bir akşam olsa da dönüş heyecanı valiz yerleştirme telaşı olsa da 
o akşam bu helvanın yeri bende başka=)
ben yapsam aynısını yapabilir miyim ? bilmiyorum ama deneyeceğim 
o zaman un kavurma süresini dakika ölçüsü olarak not ederim inşallah

1 çay bardağı sıvı yağ 
125 gr tere yağ
3 su bardağı un 
yağları tencereye koy tereyağı eriyince unu ilave et 
güzelce kavur 10 15 dakikadan fazla kavurun 
un kıvama gelince fındık fıstık ceviz evde ne var ise ilave et(yoksa koyma )
karıştır altını kapatınca 4 çorba kaşığı pudra şekeri koy karıştır 
sıcakken iki kaşıkla şekil vererek servis tabağına diz

tarif yazarken bile çok kolaydı 

afiyet olsun 




1 yorum:

cretsizSayac.com kodu baslangici-->
hit counters