23 Şubat 2015 Pazartesi

simit


selamlar efem....koşturmalı bir günden merhaba.... pazartesi eklediğim fotoğraflara bugün yazı yazabiliyorum ....tarif sevgili pınara ait....kıyır kıyır bir simit tarifi arıyorsanız bu tarif tam size göre 
sevgili pınarın bana attığı mesajı kopyala yapıştır yöntemiyle buraya aldım giriş selamı kendi kendime değil di.........
Merhaba Emine ablacım 😊
Malzemeler:
1paket margarin
Yarım su bardağı sıvıyağ
1 çay bardağı süt
5 çay kaşığı pudra şekeri
1tatlı kaşığı tuz
1 yumurta (sarısı hamura katılacak akını dışına kullanıyoruz)
1 paket kabartma tozu
Susam
Aldığı kadar un
Yapılışı☺️
1 paket margarini ve yarım su bardağı sıvıyağı karıştırıyoruz .daha sonra sütü,pudra şekerini , tuzu ,yumurta sarısını koyuyoruz.hepsini karıştırdıktan sonra unu koyuyoruz.yumuşak bir hamur yapıyoruz. Daha sonra hamurdan ceviz büyüklüğünde parçalar alıyoruz.simit şekli verip ilk önce yumurta akına daha sonra susama önlü arkalı buluyoruz. Kızarana kadar pişiriyoruz ☺️Afiyet olsun öptüm😚😊

kar yağdı okullar tatil oldu bu foto site bahçemizden ertesi gün elmadağa gidilip daha çok kayıldı daha çok üşündü bütün isteklere ve çagrılara rağmen ben gitmedim annemin sıcacık dizinin dibinde oturdum =) 

veeee muhterem kayınvalidem ve kayınpederim bendeler 
anı defterim de onların da yeri olsun istedim 84 ve 86 yaşındala beraber tam 68 yıl beraber sürülen bir ömür 

2 yorum:

cretsizSayac.com kodu baslangici-->
hit counters