6 Nisan 2015 Pazartesi

erişteli cevizli salata

Allahın rahmeti ve bereketi üzerinize olsun sevgili okur...bugün hayallerimden bahsedeceğim.....ki beni tanıyanlar bilir ben hayal kurmam kuramam anı yaşarım hayal kuramadığım gibi ileriye dönük söz de veremem 2 hafta sonra şurada toplanalım tamam diyemem ALLAHUALEM  derim o gün hala sağlıklı isem katılmaya çalışırım 
yani hayalsiz bana hayal kurduran olaydan bahsedeyim 
son günlerde istediğim manevi ortamlarda bulunamıyorum hep dünyalık hep dünyalık....ahiret hayatı öteleniyor yokmuş olmayacakmış gibi davranıyoruz önce dünyayı halledelim ahirete daha var gibi geliyor.....
üç aylar geliyor ya hem oruç borçlarımı bitirmek istiyorum hem de maneviyatımı şarz edip % 100 haline getirmek istiyorum mümkün müdür ? bilmem ama evde televizyonsuz bilgisayarsız seccade başında bir 10 gün geçirmektir hayalim .....
başarmak umudu ile.....

senamın sizler için yaptığı kolaj telefonuma bakan biri telefonu senanın sanar her yerde sena var.....iyi ki var bu kolajı yapmış istersen annebal da paylaşabilirsin diye isteğini de belirtti=)

bugünkü salataya bayılıyorum sıcak poğaçanın yanında misler gibi oluyor...pratik ve lezzetli
tam bana göre

malzemeler ve yapılışı
1 kase kare erişte haşlayın soğutun
2 -3 tane közlenmiş kırmızı biber
bir tutam maydanoz
3_4 kaşık susuz yoğurt
1 diş sarımsak
tuz
erişteyi hazırladıktan sonra biber  maydanoz ve sarımsağı doğrayın
tüm malzemeyi karıştırın
afiyetle.........

1 yorum:

  1. çok besleyici ve lezzetli bir salata olmuş canım.ellerine sağlık.sevgiler.

    YanıtlaSil

cretsizSayac.com kodu baslangici-->
hit counters