26 Temmuz 2015 Pazar

irmikli pasta

Londra da ki ailem sevgili emine ablamın telefonuyla acilen yapılan pastamız
ankara da larmış eğer müsaitsen sizleri de görmek istiyoruz dediği anda ne yapsam nasıl memnun etsem le tariflere daldım ve hem kolay hem de ankara nın şu sıcak günün de serinlemek adına bu kolay pastayı yaptım
emine ablam ve kızı Aynur benim için önemlidir annedir abladır öğretmendir bana
Londra da ailem oldular berra mın doğumunda ve 4 yıl boyunca benimle ve çocuklarla yakinen ilgilendi ki kendisinin 8 evladı var ...yaşanılan güzel zamanlar her daim mutlulukla gülümsemeyle ve muhabbetle anılıyor
pastanın yanına aynurun en sevdiği makarnalı böreği de yaptım ama  Aynur hala Londra da...
 
malzemeler ve yapılışı
1 kg süt
9 çorba kaşığı irmik
1 su bardağı şeker
malzemeleri karıştırarak kaynatın
1 paket vanilya ilave edin
silikon kalıba irmikli harcı dökün 1 paket kakaolu bisküviyi sırayla batırın
en az 3 saat buzdolabında bekletin
afiyetle
 
 

1 yorum:

cretsizSayac.com kodu baslangici-->
hit counters