16 Ekim 2015 Cuma

yine yeniden





yine yeniden annebaldan selamlar.....
uzun bir ayrılış olmuş bilmeden hesap etmeden
günlerin getirdiği annebala yansımamış 
annede kalmış belki gerek olan da buymuş 
masalda burda bitmiş demek geldi içimden =)

buraya yazmadığım günlerde her gün olmasa da iki güne bir tıkladım ve hangi tarifi yazsam diye telefonumu baştan aşağı düzelttim ama annebala yazı yazmadan foto eklemeden ya kapı çalındı ya da pc başından kalkma zamanı geldi tam açıklaması yok ama buradayım 

her gidişimde sanırım artık yazmayacağım benim hatıra defterim olarak kalacak diyorum ama dönmeme yazmama vesile olanlar çıkıyor karşıma iyiki de çıkartıyor Allah karşıma onları 
her sayfa benim en güzel anılarımı hatırlamam vesile kılınmış
bu yazı tekrar merhaba olsun 

fotoğraflardan da anlaşıldığı üzere bol duğumgünülü bir ay geçirdik 
berra ve yavuzumun fotoğrafını çekmemişim büyük kutlamaları ve hediyeleri ailecek sevmiyoruz( ya da öyle sanıyoruz) kendi aramızda doğumgünü çocuğuna çaktırmadan pasta alıp hiç ummadığı bir anda karşısına çıkarıyor genelde mum üflemiyoruz (gülrana nın ki bana da sürpriz oldu ince düşünceli halime ablam sayesinde bursa da ilk kez tanıştığımız zeliha ablanın evinde) 
  hiç ummadıkları bir anda şaşkın şaşkın bakarlarken onların kocaman gözlerindeki mutluluğu seviyorum mahcubiyetlerini seviyorum kim aldı ne zaman aldı diyerek bana sarılmalarını seviyorum 
ailemi seviyorummm Allah herkese nasip etsin inşallah 
ve en büyük mutluluklarımdan bir tanesi güzeller güzeli hatice senam kurban bayramında kapandı 
severek isteyerek vakti geldiğini düşünerek bizde sevindik  Rabbim daim etsin inşallah darısı tüm isteyen ve nefsine uyarak örtemeyen kardeşlerimize olsun inşallah

sıkılmayıp bu satırlara kadar okuduysanız ne ala=) 
yarın güzel bir elmalı pasta tarifiyle buradayım 
beklerim ...............

canım fatmam yorumlarınla burada olduğunu hissettirdiğin için sana da ayrı teşekkürler 
sen hep böyle dost kal .......

1 yorum:

cretsizSayac.com kodu baslangici-->
hit counters