24 Eylül 2016 Cumartesi

şekerpare

fotoğraf eklediğimi unutan ben ...konya dan arayıp anne şekerpare fotosu var yazı yok diyen gülrana 
iki ara bir dere buradayım hızlıca yazı ve tarif sonrasında mutfak beni bekler ....gülrana kardeşi sena ya nasıl tembihlediyse yemek sonrası sena hemen mutfak toplamaya başlıyor=)) sağol annesini her daim düşünen evlat gülrana sana madalya takacağım gelince=)))
bu tarifi ben yaptım ama tadına bakamadan bitti kalabalık misafir gurubuna yapıldı beyler en sonunda tepsiyi istediler =))) çok yapmadığım bir tatlı çünki çok yemediğim bir tatlı evde bulunan malzemelerle hemen yapıldı yenildi beğenildi

malzemeler ve yapılışı

1 paket oda sıcaklığında margarin 
3 çay bardağı pudra şekeri
2 tane yumurta
1 çay bardağı irmik
1 paket kabartma tozu 
1 paket vanilya
4 su bardağı un 

şerbeti için 
3 su bardağı şeker
4 su bardağı su 
4-5 damla limon suyu
soğomaya bırakmak için önce şerbeti hazırlayın soğumaya bırakın 
hamur malzemelerini karıştırın şekil verin 
önceden ısınmış 180 derece fırında kızarana kadar pişirin 
fırından çıkardıktan sonra 2-3 dakika bekletin 
soğuyan şerbeti ilave edin 2 saat dinlendirin 
servise hazır

 not= her zaman tariflerine güvendiğim yeşilkivi.com a ait

2 yorum:

  1. Demek tepsiyi istediler!!! Hemen yapmam lazım, kilo alıyorum, kaşınıyorum sonra , çok acı😔😔😔

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kilo hepimizin sorunu sende dert ediyorsan ben bitmişim demektir=)

      Sil

cretsizSayac.com kodu baslangici-->
hit counters