12 Kasım 2016 Cumartesi

narlı sultan salatası


sevgili esma nın masası ve narlı salata tarifiyle buradayım ... esma batırık yapmasıyla ünlüdür herkes ondan batırık ister o da emeğini sakınmaz sevgiyle yapar .....bugün batırık yoktu masada ama onu aratmayan güzel lezzetler vardı .fikir olsun diye menüyü yazayım 
narlı salata
haşhaşlı kete
mercimekli yufka böreği
içli köfte (kendisi yapmış)
elmalı turta
sadrazam lokumu 
ve her birimize gönlümüze hitaben  güzel sözler ve hediye
esmanın ev sahibeliği hepimizden tam not aldı tabi masadaki sohbette çok sevgili mübeccel teyzeyi de andık esma annesinin izinde ellerine sağlık uzaktan akrabam =)))) 

ve asıl mesele ben bu masadaki lezzetlerin 3 ünün tadına baktım narlı salatadan bolca yedim ...doktorumun ricasını tutuyorum inşallah yarın 2 hafta olacak tatlı dan uzak 2 hafta ....daim olsun inşallah tatlısız günlere.....
esma dan tarifleri sonra telefonla aldım sağolsun herkesi kendi gibi marifetli zannediyor ölçüsüz yazmış göz kararı en sevdiğim favori ölçüm dermişim =))))

başı baş bulgur çeşidiyle yapmış  yarma benzeri
biz normal yarmayla da yapabiliriz
 yarmayı haşlarken içine kırmızı pancar doğramış mur yarma elde etmiş
maydanoz
dereotu 
tere roka
yeşilsoğan 
marul 
nane 
reyhan
kırmızı köz biber 
hepsini ince ince doğrayın 
karıştırın üzerine limon zeytin yağı ve tuz ekleyin 
badem ve narla süsleyin 
afiyetle 


4 yorum:

  1. Sen ne zmn vakit bulup , bu sofralara katılıyosun ilginç!!! Bi de yemiyosun o daha ilginç, maşallah maşallah sana, bana da dua et de ben de kesiyim şu tatlıyı. Yapmıyorum bişey, yemiyim diye, gidip damla çikolata yiyorum :(((. Salata da değişik bir tarifff, mutfağın evin tamiratları bitse de ben de bi misafir çağırsam.,4 haftadır göçebeyiz bacım!

    YanıtlaSil
  2. Salatanın tarifini bir de mümkünse batırık tarifini rica ediyoruz. Esma reklamı da gayet etkindi, bir esma alasım geldi :))))

    YanıtlaSil
  3. Aman esma hanım sakın yanluş anlamasın bu arada!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım cevaplarım biraz gecikiyor ilk okuduğumda cepten okuyorum pc başına geçeyimde uzun uzun teşekkür edeyim diyorum sonra unutuyorum vs vs bir ara batırığın tarifini verdim diye hatırlıyorum ama yoksa inşallah yazarım esma reklam deyil olanı yazdım her eve lazım gerçekten ...

      Sil

cretsizSayac.com kodu baslangici-->
hit counters