5 Ocak 2017 Perşembe

ıspanak kekli pasta


perşembenin hayrından selam olsun vatanıma....dün 9 aylık tedavimin en güzel günüydü
verdiğim 10 kilonun gururuyla heyete girdim ve beklenen sonuç .....doktor meral kortizonu bırakıyoruz dediğinde ağlamamak için zor tuttum kendimi....bu sonuçlarda verdiğin kilonunda etkisi de  var deyince kutladım kendimi=)))  ursactive ve imurana devam dedi tamam dedim içimden sıra onlara da gelecek  bedenim temizlenecek inşallah hastalığımla ilgili yeni haberler nisanın 24 üne inşallah bi 10 kilo daha beni bekler inşallah



kek
3 tane yumurta
1 su bardağı süt 
1 su bardağı toz şeker
1 su bardağı sıvı yağ
1 su bardağı ıspanak püresi 
2 paket kabartma tozu 
aldığı kadar un

şeker ve yumurtayı mikserle çırpın  kabartma tozu ve un hariç bütün malzemeleri sırasıyla katın karıştırın kabartma tozunu azar azar ekleyin boza kıvamına gelince dikdörtgen borcamı yağlayın unlayın 175 derece önceden ısıtılmış fırında pişirin 
ıspanak püresi
temizlenmiş ıspanak yapraklarını kaynar suda yarım saat bekletin 
rondodan geçirin 
kreması için 
1 tane kakaolu puding
1 tane bitterli puding
karıştırın kaynatın 

pişen keki 2 ye kesin arasına ve üstüne pudingi sürün 
üzerine kekin kenarlarından parça kesin ufalayın 

afiyetle






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

cretsizSayac.com kodu baslangici-->
hit counters