25 Şubat 2017 Cumartesi

kakaolu ıslak kek

cumartesinin yoğunluğundan iç sıkıcılığından selamlar .....inşallah iyisinizdir....son günlerde aldığım uyarı üzerine google ayarlarımı değiştirdim her şekilde ulaşabiliyor olacaksınız ....güzel lezzetlere devam inşallah .... bugün arapça kursuna başladım şu yaşıma kadar kaç tane arapça kursuna başladım acaba ..... o kadar fazladır ki hepsinin sonunun kötü bitmesi benim istikrarsızlığımdan diye düşünüyorum =((( ben anlamıyorum diyerek başlıyorum ve yapamayacağım diyerek 3 . hafta bırakıyorum .... bu sefer öyle olmayacak inşallah kurs bitene kadar o sırada oturacağım  ve sonunda şakır şakır arapça konuşuyor olacağım inşallah amin amin aminnnnn
 bu günkü tarif yumuşacık bir ıslak kek gördüğümde dedimki zaten diyetteyim zaten kremasız kek sevmem (sos benim için krema yerini asla tutmaz) en güzeli yememek derken 1 çatalla başlayıp diliminin sonunu gördüğüm kek dir kendisi 
zayıflama gayretlerim sürüyor 75 8 gr gördükten sonra biraz şımarınca 76 3 lerde geziyorum ama sabrın sonu selamet diyor 67 kg   görmeyi umud ediyorum inşallah 

malzemeler ve yapılışı 
4 tane yumurta
1,5 su bard şeker
1 su bard süt
1 su bard çiçek yağı 
3 çorba kaşığı kakao 
2 bardak un 
( yumurta büyüklüğüne göre yarım bardk un daha ilave edebilirsiniz)
1 paket vanilya
1,5 paket kabartma tozu 

malzemelerle normal kek harcını hazırlayın kek kalıbını yağlayın 
ve pişirin 
keki 2 sakika soğutun süt soğuk olacak 
dilerseniz  süte 1 çorba kaşığı pudra şekeri ekleyebilirsiniz

kalıptan çıkarmadan 1,5 su bardağı süt gezdirip ıslatın
soğuyunca ters çevirip çıkarın 
hazırladığınız çikolata sosu ile süsleyin 
fındık ve ya cevizle süsleyin 
afiyetle

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

cretsizSayac.com kodu baslangici-->
hit counters