18 Nisan 2017 Salı

sandal börek


yarın tartı günüm 70 kg nin hayalinde ben bugün akşam komşudan gelen kabaklı börekle tüm umutlarımı yerle bir ettim ama börek o kadar güzeldi ki ,,,,,,, hani iyi ki tattım bu lezzeti dersiniz ya öyleydi bu börek ne yapalım kader başka haftaya hayaller deki rakamlara inşallah 
akşamki kaçamağın gündüzü de var((((bugün  misafirlerim vardı magnolya yaptım çileklisinden pek güzel olmuş doyasıya yiyemedik ya akşam kızlar gelince yeniden yaptık bu sefer bardağa dökmedim kare borcamda yaptım ve tabı ki de öğlen yarım bardak yemişliğim var ve pek tabiki sena mın bugün için yaptığı ödüllü kurabiye de yedim bugün anlaşıldığı üzere değil sağlıklı yemek değil 70 kg (((bayağı abartmışım hadi hayırlısı 
tarif pazartesi sohbetinden aynur komşuma ait yufkalı börekleri her daim ılık servis yapıldığında lezzeti 1 adım daha güzelleşiyor 

6 tane yufka
2 bardak süt 
1,5 çay bardağı sıvı yağ
iç harcı
1 tane soğan 
2 tane kırmızı biber
5 tane patates
soğan ve biberi sıvı yağda sote leyin üzerine haşlanmış rendelenmiş patates ekleyin kavurun altını kapatın baharatlarını ve tuzu ekleyin 
1 yufkayı 8 e bölün arasına süt ve yağlı karışımı sürün sigara böreği gibi sarın boş ve ince olacak sonuna kadar sarmadan  etrafında çevirin bu ince iş için videolara bakabilirsiniz=)

üzerine hazırladığımız iç harcını ekleyin  
üzerine kalan sütlü harçtan sürün 
afiyetle


2 yorum:

  1. efendim iysinizdir insallah :) sizi severek takip ediyoruz. Hepimizin kilosuna dikkat etmesi lazım lakin benide yoldan cıkarıyorsunuz :)) başarılarınızın devamını dilerim :) hoşçakalın ))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. elhamdülillah ....teşekkür ediyorum kilo tüm bayanların ortak meselesi

      Sil

cretsizSayac.com kodu baslangici-->
hit counters