10 Ekim 2017 Salı

41 kere maşallah bana

kimi rüyalar görülmeye değer
kimi ise yaşanmaya,siz benim
gördüğüm ve bitmesin diye dua
ettiğim en tatlı gerçek rüyamsınız.....
hasibe nur

az önce kapı çaldı ve bu dörtlü satırla beraber çiçek pastam geldi ben mutlu ben musmutlu......
evlad sevgisi eş sevgisi kardeş sevgisi anne baba sevgisi komşu sevgisi arkadaş sevgisinden sonra öğrenci sevgisiyle karşılaştıran allahıma bin şükürler olsun hepsinin yeri ayrı ama bu yazılan dörtlüğün değeri sevinci mutluluğu bambaşkaymış şükürler olsun Allahım ...bunu bana yaşattığın için teşekkürler güzel hasibem kara gözlü masum güzelim hissederek yazdığın bu satırlar için bana hissettirdiğin güzel duygular için  mutluluktan ağladığım doğrudur ....bundan sonraki mutluluğumuz pınarda beraber öğretmenlik yapmak olsun inşallah.....
artık sosyal medyayı çok kullanmıyor ve herşeyi paylaşmıyoruz ya bir kaç doğumgünü mesajının yanında mehmet beyin mesajını okudum şaşırdım çünkü herkese açık paylaşımdı ki  hemen anladım bana özelden yazdığını sanarken yazmış hemen not aldık ve sildikk=)) 41 yaşın nazarı olsun  41 seneme maşallah olsun 4 evladıma bir sürü hastalıklarıma maşallah olsun iyi ki varsınız ve herkese teşekkür ediyorummm


4 yorum:

  1. Doğum gününüz kutlu olsun. Nice sağlıklı, mutlu yıllara inşallah.

    YanıtlaSil
  2. as teşekkürler lahmacunu az ve öz yeriz ve yaparız maalesef blogta yok tarif....

    YanıtlaSil
  3. Kız şaşırdın hastalığa maşallah mı olur, hamd edesice. Pasta da harika:)

    YanıtlaSil

cretsizSayac.com kodu baslangici-->
hit counters