11 Ocak 2018 Perşembe

yeni gelin tatlısı

blog yazarları yazıya başlarken canlarım bir tanelerim diye başlıyorlar ya  bana bu sözlerle başlamak komik geliyor ütopik geliyor olmaz geliyor ki doğru başlayacak söz bulamayınca yazmayı düşündüm ve güldümmmm=))))) ben gene selam diyerek başlayayım yazıya....
2018 in ilk ayı bitmeden yazmak istedim bir de güzel şeyler oluyor onları da anı defterime eklemek istedim .... yarın umre yolcusuyum ....11 yıl sonra yeniden ....30 yaşında hacı olmuşum 41 yaşımda 2, umre yolculuğu bekler beni iyice büyümüşüm 16 yaşında ilk umre yle başlayan yolculuklarıma devam .....bir anda oluveriyor her şey biz yolculuklarımızı hep aniden yaparız birden girer hayatımıza ve yolculuk başlar bu güzel yolculuk da aniden ...yarın 23 40 da mekke ye uçuyoruz ....allahısmarladık hakkınızı helal edin bol dualı bol ibadetli günahlarımızdan arınmış bir 10 gün bizi beklesin inşallah ....

yeni gelin tatlısı da kızkardeşim fatmanurdan fotoğrafı gönderince inanamadım anne evinde sadece yemek sonu mutfak toplayan kardeş bir anda tatlıcı ustası olmusş=))) çok hafifmiş çok sağlıklıymış
bir de kolaymış yazayım tarifi yapalım bizde karar verelim ....

okulumuzun ciğdem hanımı vefat etti bu hafta ....birden aniden....kimse hazır değilken ....ölümü tekrar hatırlattı bize ne kadar da unutuyoruz yok gibi davranıyoruz ama hemen yanıbaşımızda herkesin razı olduğu ve arkasından nezaketi saygısıyla bahsedilen güzel insan iyi ki tanıdık seni ve ani gidişinle ne kadar sevildiğini gördük rabbim cennetiyle taçlandırsın inşallah......

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

cretsizSayac.com kodu baslangici-->
hit counters