20 Şubat 2018 Salı

VS VS VS

şubat ın 20 sindeyiz.2018 yılında hiç kış yaşamadığımızı bir tarafa yazın lütfen en son 46 yıl önce yani 1972 yılında böyle kuraklık olmuş ...... yağmur ve kar yağmadığı gibi soğuk da olmadı her akşam yürüyüşe çıktığımızda bugünde hava ne güzel dedik bir baktık kış bitmiş:((((
kutsal yolculuktan geldiğimde az biraz hastaydım 1 hafta yatsam da kendime gelemedim ruhen bedenen sallantılardaydım....sonra sen misin kendine gelemeyen bir karın ağrısı aldı başını gidiyor dur durak bilmiyorum ne gecesi var ne gündüzü uyku ne dir bilmiyor derken 3 günün sonunda acil de böbrek taşı düşürdüğümü öğrendik Allahım kimseye öyle sancılar vermesin neren ağrırsa can ordaymış ya benim canımda böbreğimdeymiş=)))))
velhasılı inşallah bunu da atlattık inşallah düşmüştür diye umud ediyoruz çünkü kım ne derse yaptık sıcak su torbaları banyoları gileboru içeceği mekkeden gelen acısu gileboru ezmesi  ne varsa  kim ne derse bulup içiyorum yeter ki o sancı geçsin ve 4. gün bitti kabus rahat  nefes almak gibisi yok ağrısız sızısız beden gibisi yok Allahım sağlıklı bedenden ayırmasın hepimizi


bir önceki yazıyı okuduğumda kendime inanamadım o yşanılan güzel hislerden hiç birisi yok o kadar üstttem yazmışım ki şaşırdım ?? ilginççç
demekki bir daha gidip daha güzel yazmam gerekiyorrr İNŞALLAH











Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

cretsizSayac.com kodu baslangici-->
hit counters