29 Mart 2018 Perşembe

sade kek

sade kek tarifi yazsam da olur yazmasam da derken yazıyorum
3 tane yumurta
1 su bardağı şeker
çırpın
1 su bardağı süt
1 su bardağından eksik sıvı yağ
1 paket kabartma tozu 
1 paket vanilya 
2 su bardağı un 

bu malzemelere ek yapılarak her türlü kek yapabilirsiniz ana malzemeler bunlar

nisan ayının bereketini yaşıyoruz nisan yağmurlarını seviyorum aslında nisan ayını seviyorum teyzesinin gülü bugün doğmuş kutlu bir gün olmuş bizim için zeynebim annebalı okumaz ama 
yıllar sonra tarif için girerse okuyup mutlu olur inşallah=)))
 güzel zeynebim iyi ki doğmuşun 
her bulunduğun ortamın neşesi olmak 
herkesin harcı değildir 
pozitifliğin daim olsun 
bugün benden istediğin dua kabul olsun 
ömrün mutlulukla ve Allahın rızasını kazanmakla geçsin inşallah
bir sürü teyzenden hafız olan =))))))

ve recep ayının 16. günü ramazan ayına kalmış 44 gün 
geri sayıma başlayabiliriz
ayın 18 inde dr randevum var oruç  tutabilirsin derlerse benim bayramım oruç tuttuğum gün olur inşallah 

güzel sonuçlarla burada olurum inşallah 
sağlıklı beslenme durumunda zorlanmaktayım((((  3 ay bozmadan yapabilen ben şimdi 1 gün bile 
dayanamıyorum bahar beni çarptı sanırsam =))) 67  yi görme ümidimi hala yitirmedim 
kimin nazarı değdi bilemem ama =)))))) sağlıklı yemenin lezzetini seviyorum hoyratça amaçsızca yenilen yemeklerden lezzet alamıyorum 
lezzetli sağlıklı huzurlu günleriniz olsun inşallah-h.....



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

cretsizSayac.com kodu baslangici-->
hit counters