2 Mayıs 2018 Çarşamba

konya








sena ve berra yla 4 gün 3 gece konya gezisi ......bu sene gidememiştim aniden karar verdik ve yollara düştük bu ani karar da 1 mayısın tatil olmasının çok büyük önemi var gülrana derslerle haşır neşirken yemek yemeyi de unutuyor sınavları varken çok gitmek istemeyiz ama mecburen yemek yapıp yedirmeye gittik bizim açımızdan çok güzeldi ....konya ne güzel şehir ruhu ruhuma uyan güzel şehir havasında huzur bulduğum evlatlarımı emanet ettiğim mübarek şehir =)ben konya yı severim konya da beni=)))) bu özlü sözümde unutulmaya =))) londra içinde söylemiştim bakalım sırada hangi şehirler var.....
hep derim ya bir annenin kızı olmalı diye bu gezimde dedim ki her annenin bir oğlu da olmalı....
yavuzum balım hizmette kusur etmedi ev sahibi moduyla bizim gönlümüzü etmeye çalıştı senanın gönlü olsun diye yorgun argın kelebekler vadisine götürmesini mi yazsam evin reisi edasıyla öğrenci olduğunu unutarak bana para ödetmemesimi desem misafirliğe giderken iki otobüsle beni gideceğim yere götürmesi mi desem misafirlik dönüşü bavullarımı alıp istasyona getirmesini mi anlatsam mübarek şehre gidince evlat da mübarekleşiyormuş=))))velhasılı çok güzeldi daha sık gitmeye karar verdik ...
gülranam bugünkü sınavını geçmiş elhamdülillah....
mevlana ziyareti kapu cami ve  aziziye cami sonrasında kısa bir aladdin tepesi fotoğrafları

ve ramazana kaldı 14 gün 
bu sene tutmayı istiyorum inşallah 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

cretsizSayac.com kodu baslangici-->
hit counters